Társasjáték - Kókusz kalóz - Coconut Pirate

Társasjáték - Kókusz kalóz - Coconut Pirate
Társasjáték - Kókusz kalóz - Coconut Pirate
Társasjáték - Kókusz kalóz - Coconut Pirate
Társasjáték - Kókusz kalóz - Coconut Pirate
A szuper, fiús játék komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez. A gyorsaság, és jó megfigyelőkészség egyaránt fontos ebben a játékban.
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
6 990 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: Coconut pirate - A gyorsaság és megfigyelés játéka cikkszám: DJ08460

Gyorsnak kell lenned és jól kell összpontosítanod, ha talpon akarsz maradni a
kalózok világában! Az jut elsőnek a kincshez, aki a legtöbb kocka kombinációt észreveszi!

Ajánlott életkor: 6-99 éveseknek
Játékosok száma: 2-4
Időtartam: 15 perc
Tartozékok: 1 kockatábla, 12 kocka, 4 kalóz figura, 1 kincses térkép tábla.
A játék célja: elsőként elérni a kincset.

Előkészületek: A kockatáblát az asztal közepére tesszük, hogy minden játékos elérje. A térkép játéktáblát tegyük a kockatábla mellé (hogy mindenki jól láthassa).
Minden játékos választ egy figurát, amit a játéktábla kezdő mezőjére tesznek, majd fognak néhány kockát:
-Két játékos esetén: mindenki hat kockát kap
-Három játékos esetén: mindenki négy kockát kap
-Négy játékos esetén: mindenki három kockát kap

A játék menete: A játék órajárás szerint halad. A legfiatalabb játékos kezd, dob a kockával a kockatáblán. A következő játékos ugyanígy tesz, és így tovább... a kockákat így egymás után dobják a kockatáblára. A játékosoknak figyelniük kell a kockákat, hogy felismerjék a kialakuló sorozatokat.

Próbálj elsőként észrevenni egy három jelből, vagy három azonos színből álló sorozatot. A sorozat nevét hangosan, érthetően mondd is be (kalóz koponya, szablya, kókuszpálma, gyémánt, hajó, pisztoly, fekete, vörös, zöld, kék, sárga, lila).
Ha két sorozatot is látsz, először “kettő”-t kell mondanod, majd utána rögtön a két sorozat nevét.
(Megjegyzés: már öt kockánál is létrejöhet két sorozat.)

- Ha a bemondásod helyes: vedd el a sorozathoz tartozó kockákat és tedd magad elé a többi kockádhoz.
Aztán lépj a saját figuráddal a térkép táblán annyi mezőt, amennyi sorozatot bemondtál (pl. ha két sorozatot mondtál be, két mezőt lépj előre).
Ezután a játék a te kockadobásoddal folytatódik.

- Ha tévedtél (a bemondott sorozat legalább egy része téves), annyi mezőt lépj a figuráddal visszafelé, ahány sorozatot bemondtál. (Ha a figurád még mindig a kezdő mezőn áll, nem kell lépned vele).
A játék ezután folytatódik a következő játékos kockadobásával.

Megjegyzés: akkor is ezeket a lépéseket kell követned, ha három sorozatot mondasz be (ami ritka eset). Ilyenkor három mezőt lépj előre vagy hátra.

Különleges esetek:

A "kókuszpálma" sorozat: amikor egy “kókuszpálma” sorozatot mondasz be, három mezőt lépj előre a figuráddal.
A "kalóz koponya" sorozat: amikor egy “kalóz koponya” sorozatot mondasz be, lépj egy mezőt előre a saját figuráddal, és lépj egy mező hátra az összes többi játékos figuráival.

Ne feledjük 1: csak akkor léphetsz a figuráddal előre (vagy hátra), ha elsőként mondasz be sorozatot. Ha egy másik sorozat is látható, amit nem mondtál be, a többi játékosnak várnia kell a következő kockadobásig annak bemondásával.

Ne feledjük 2: ha két vagy több játékos pontosan egyszerre mond be sorozatot, egyikük bemondása sem érvényes, a játék pedig folytatódik a következő játékossal.
Ha ebben a vonatkozásban vitára kerülne a sor, kérhetik egy másik játékos bírói segítségét.

Ne feledjük 3:
- ha dobáskor egy kocka fellök egy másikat, aminek így változik a mutatott oldala, úgy hagyjuk és nem fordítjuk vissza.
- ha egy kocka az élén áll meg, nem az oldalán (akár újonnan dobott, akár egy másik, már a táblán lévő), a játékosnak, aki éppen a soros, meg kell noszogatni a táblát, hogy a kocka megfelelő helyzetbe érkezzen.

Ne feledjük 4: ha nincs nálad kocka, amit dobhatnál, amikor te következel, rögtön jön a következő játékos. Viszont sorozatokat ugyanúgy bemondhatsz.
Ha egyáltalán nincs már dobható kocka (vagyis mind a 12 kocka a táblán van), akkor a kockákat szétosztjuk a játékosok között úgy, ahogy a játék elején.

Győzelem: Az a játékos nyeri meg a játékos, aki elsőként éri el a kincset.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
6 éves kortól 99 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória, stratégiai érzék, taktikai érzék
Cikkszám
DJ08460
Webáruház készítés
kandh