Társasjáték - Egy kis cselekvés - Little action

Társasjáték - Egy kis cselekvés - Little action
Társasjáték - Egy kis cselekvés - Little action
Társasjáték - Egy kis cselekvés - Little action
Társasjáték - Egy kis cselekvés - Little action
Vidám szórakozás a legkisebbeknek. Lehet tekézni, piramist építeni, labdázni, feladatokat megoldani, amivel medálokat nyerhetnek a kicsik. A társasjáték komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
8 260 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: Egy kis cselekvés - LITTLE ACTION cikkszám: DJ08557

Buli van a dzsungelben!
Építsünk piramist, tekézzünk, passzoljunk labdát… rengeteg féle kihívást találunk, amikkel medálokat nyerhetünk. Remek lehetőség kisgyerekeknek a finommotoros képességeik fejlesztésére.

Ajánlott életkor: 2,5 - 5 év
Játékosok száma: 2 – 4 fő
Játékidő: 10 perc
Tartozékok: 6 állatka, 20 kártya, 12 medál

Előkészületek: A 6 állatkát tegyük az asztal közepére a doboz és a medálok mellé. Keverjük meg a kártyákat és egy pakliba rendezve tegyük a doboz mellé, képpel lefelé.

A játék menete: A játékosok órajárás szerint követik egymást. A legfiatalabb játékos húz egy lapot és megpróbálja teljesíteni a kártyán látható kihívást. Minden játékos háromszor próbálkozhat egy kihívással.

1.Kihívás: A piramis. Fogjuk a kártyán látható két állatkát és pakoljuk őket egymásra, ahogy a képen látjuk. Az így épített piramisnak legalább 30 másodpercig állnia kell, hogy a kísérlet érvényes legyen.

2.Kihívás: A dobás. Vegyük a kártyán látható állatkát és próbáljuk meg beledobni a dobozba. A doboznak a fedele távolságában kell lennie tőlünk (kb. 20 cm). Az állatkának a dobozban kell landolnia. Ha kipattan, vagy kiesik belőle, nem érvényes a kísérletünk.

3.Kihívás: Egyensúlyozás. Fogjuk a kártyán látható állatkát és tegyük a fejünk tetejére. Legalább 30 másodpercig kell egyensúlyoznunk vele, hogy sikeresen teljesítsük a kihívást.

4.Kihívás: A körhinta. Fogjuk a kártyán látható állatkát és megpróbáljuk a hátunk mögött átpasszolni a másik kezünkbe. Hogy érvényes legyen a kísérletünk, egyszer sem ejthetjük le az állatkát a három passz alatt.

5.Kihívás: Célzás. Vegyük a kártyán látható két állatkát. Az egyiket tegyük a doboz tetejére, ahogy a képen látjuk. A dobozt állítva helyezzük el, egy fedélnyi távolságra (kb. 20 cm). Majd a dobjuk el a második állatkát és próbáljuk vele eltalálni azt, amelyik a dobozon van. Hogy sikeresen teljesítsük a kihívást, a felállított állatkának le kell esnie a dobozról. Ha közben a doboz is felborul, érvényes marad a kísérlet, de az állatkára kell céloznunk.

6.Kihívás: Dobás és elkapás. Fogjuk a kártyán látható állatkát és dobjuk fel a levegőbe, majd kapjuk el ugyanazzal a kézzel.


Ha sikerrel jár egy kihíváson, a játékos
nyer egy medált. Ha a háromból egyszer
sem sikerül, a következő játékos jön.


Ki győz? Amikor elfogynak a medálok középről, az győz, akinek a legtöbbet sikerült megnyernie.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
2 éves kortól 5 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, szociális készségek, kommunikáció, szem- kéz-koordináció, kézügyesség
Cikkszám
DJ08557
Webáruház készítés
kandh