Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:
Djeco társasjáték: Archichato - megfigyelés és gyorsaság cikkszám: DJ08442
Ajánlott életkor: 6-99 éves korig
Játékosok száma: 2 fő
Játékidő: 10 perc
A doboz tartalma: 2 készlet építőgúla (6 nagy gúla + 3 kis gúla), 30 „kihívás” kártya
A játék célja: Elsőként felépíteni a gúlákból a várat a kihíváskártyán látható mintázattal.
Előkészületek:
Mindkét játékos kap 1 készlet építőgúlát (9-9 gúla) és maga elé teszi az asztalon. Kihívás kártyákat pakliba rendezve középre helyezik képpel lefelé fordítva.
A játék menete:
A fiatalabb játékos kezd, megfordít egy kihívás kártyát és úgy helyezi el az asztalon, hogy mindkét játékos jól láthassa. Majd egy jelzéssel elindítja a versenyt.
A játékosok gyorsan megkeresik a saját gúláik különböző oldalain azokat, amelyek megfelelnek a képen szereplő vár mintázatának, és felépítik a gúláikat úgy, hogy a képen látható várral megegyezőt hozzanak létre.
Megjegyzés: A kis gúlák nagy gúlák tetejére halmozásával új homlokzati grafikák hozhatók létre.
Ha egy játékos azt gondolja elkészült és azt jelzi a társának, akkor a verseny megáll. A játékosok összehasonlítják a képet és a várat.
Ha az épített vár valóban megegyezik a képen láthatóval, akkor a gyorsabb játékos megnyeri a kihívás kártyát és maga mellé teszi az asztalra. Ha tévedett, sajnos akkor a kártyát az ellenfél nyeri meg. A második játékos ezután húz egy új kártyát, és a játék folytatódik a már leírtak szerint.
A játék vége:
Az a játékos, aki először gyűjt össze 5 kártyát, megnyeri a játékot.
Djeco társasjáték: Archichato - megfigyelés és gyorsaság cikkszám: DJ08442
Ajánlott életkor: 6-99 éves korig
Játékosok száma: 2 fő
Játékidő: 10 perc
A doboz tartalma: 2 készlet építőgúla (6 nagy gúla + 3 kis gúla), 30 „kihívás” kártya
A játék célja: Elsőként felépíteni a gúlákból a várat a kihíváskártyán látható mintázattal.
Előkészületek:
Mindkét játékos kap 1 készlet építőgúlát (9-9 gúla) és maga elé teszi az asztalon. Kihívás kártyákat pakliba rendezve középre helyezik képpel lefelé fordítva.
A játék menete:
A fiatalabb játékos kezd, megfordít egy kihívás kártyát és úgy helyezi el az asztalon, hogy mindkét játékos jól láthassa. Majd egy jelzéssel elindítja a versenyt.
A játékosok gyorsan megkeresik a saját gúláik különböző oldalain azokat, amelyek megfelelnek a képen szereplő vár mintázatának, és felépítik a gúláikat úgy, hogy a képen látható várral megegyezőt hozzanak létre.
Megjegyzés: A kis gúlák nagy gúlák tetejére halmozásával új homlokzati grafikák hozhatók létre.
Ha egy játékos azt gondolja elkészült és azt jelzi a társának, akkor a verseny megáll. A játékosok összehasonlítják a képet és a várat.
Ha az épített vár valóban megegyezik a képen láthatóval, akkor a gyorsabb játékos megnyeri a kihívás kártyát és maga mellé teszi az asztalra. Ha tévedett, sajnos akkor a kártyát az ellenfél nyeri meg. A második játékos ezután húz egy új kártyát, és a játék folytatódik a már leírtak szerint.
A játék vége:
Az a játékos, aki először gyűjt össze 5 kártyát, megnyeri a játékot.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
6 éves kortól 99 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08442