Társasjáték - Okoska - Ludanimo

Társasjáték - Okoska - Ludanimo
Társasjáték - Okoska - Ludanimo
Társasjáték - Okoska - Ludanimo
Társasjáték - Okoska - Ludanimo
3 társasjáték 1 dobozban: lépegetős, memória és egyensúlyozós játék, így biztos, hogy minden kicsinek találunk benne megfelelő elfoglaltságot. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
30 x 28 x 4 cm
15 900 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

DJECO: _x0009_Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek_x0009__x0009__x0009__x0009_ DJ08420

3 társasjáték a kicsiknek: Körjáték, memória játék és egyensúlyozás játék
Életkor: 3 év fölött
Játékosok száma: 1-4
A játék tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb), amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, 6 állatfigura.

Játék 1 Állat sétáltatás
Tartozékok: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka.
A játék előkészülete: A 15 formadobozt helyezzük kör alakban színsor szerint rendezve: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van.

A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak.
- Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt.
Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott.
Ki nyer? Az a játékos, aki először ér az utolsó kockára.

Játék 2 Csattanás, puffanás, robaj – szegény állatok!
Tartozékok: 15 formadoboz, 6 állatfigura
A játék előkészülete: A formadobozokat és állatokat a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira.
A nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni.

1) változat: A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít.

2) változat: 1 “szín “ és 1 “állatos” dobókockával.
A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban. A dobókockák meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob.
A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek.
A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít.

Játék 3 Rejtőzés és keresés
Tartozékok: 6 nagy formadoboz (3 kocka és 3 henger), 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura
A játék előkészülete: A 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába. A felnőtt elrejti a 6 állatfigurát találomra a 6 doboz alá.

A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi.
Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább...
Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat.
Ki nyer? Az a játékos, aki a legtöbb állatot találja meg.

Inspiratív formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei (Pl. építkezős-, szerepjáték… a többit bízzuk a gyermekek fantáziájára). _x0009__x0009_
Jó játékot kívánunk!
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
3 éves kortól 6 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória
Cikkszám
DJ08420
Webáruház készítés
kandh