Kártyajáték - Állati hangos - Cridanimo

Kártyajáték - Állati hangos - Cridanimo
Kártyajáték - Állati hangos - Cridanimo
Kártyajáték - Állati hangos - Cridanimo
Kártyajáték - Állati hangos - Cridanimo
Ez a kártyajáték gyors megfigyelést kíván, a lapok alapján állathangokat kell utánozni, ahhoz, hogy megnyerjük a lapot. Nagyon vicces program lehet az egész családnak.
Méret:
42 db kártya
Képesség fejlesztés:
gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek, figyelem
2 790 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco kártyajáték: CRIDANIMO – hangutánzós, gyorsasági_x0009_ _x0009__x0009_ Cikkszám: DJ05109


Ajánlott életkor: _x0009_6-99 éves korig
Játékosok száma: _x0009_2-6 játékos
A játék tartalma: _x0009_42 kártyalap
A játék célja: _x0009__x0009_A leggyorsabban utánozni az állatok hangjait, és a legtöbb kártyát gyűjteni.

A játék előkészítése: Keverjük össze a kártyákat és helyezzük őket képpel lefelé fordítva az asztal közepére egy pakliba.

Játékszabály: A legfiatalabb játékos kezd. Felfordítja a felső kártyát a pakliból, és képpel felfelé az asztal közepére teszi. Majd utánozza a kártyán látható állat hangját.

Kezdődhet a játék.
A következő játékos a felső lapot felhúzza a pakliból, és képpel felfelé az előző tetejére helyezi:
Ha ez a kártya páros számú állatot ábrázol: az első játékos, aki utánozza az állat hangját megnyeri a lapot, és képpel felfelé maga elé teszi.
Ha ez a kártya páratlan számú állatot ábrázol: az első játékos, aki utánozza az előző kártyán szereplő állat hangját, és képpel felfelé maga elé teszi.
Ha egy játékos téved, és rossz állat hangját utánozza: elveszti az egyik kártyát, amelyet korábban nyert (ha van), és a pakli aljára teszi.
A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban, egymás után fordítják fel az új kártyákat.

Nyertes: Ha elfogynak kártyák a pakliból, az a játékos, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte megnyeri a játékot.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
6 éves kortól 99 éves korig
Cikkszám
DJ05109
Webáruház készítés
kandh