Társasjáték - Játszótér, 4 játék - LudoPark, 4 games

Társasjáték - Játszótér, 4 játék - LudoPark, 4 games
Társasjáték - Játszótér, 4 játék - LudoPark, 4 games
Társasjáték - Játszótér, 4 játék - LudoPark, 4 games
Társasjáték - Játszótér, 4 játék - LudoPark, 4 games

4 játék egy dobozban: képeslottó, memóriajáték, horgászjáték, és társasjáték, így biztos mindig lesz szórakoztató elfoglaltsága akár a családdal, akár egyedül szeretne a gyermek játszani. A képeslottóban a kedves állatfigurák játékosan segítik a gyermeket a képalkotásban, fejlesztik a memóriáját, a hasonlóságok, és különbségek felfedezésével pedig gondolkodásra ösztönzik, segítve ezzel a problémamegoldó készségük kibontakozását. A memóriajáték segíti a gyermeket a képalkotásban, fejlesztik a memóriáját, a hasonlóságok, és különbségek felfedezésével pedig gondolkodásra ösztönzi, segítve ezzel a problémamegoldó készsége kibontakozását. A horgászjáték amellett, hogy vidám perceket hoz, komplexen fejleszti a gyermeket a finommotoros készségektől a szociális készségekig, játékosan vezetve be őt a szabályok világába, segítve a tudatos fegyelmezettség kialakulását is. A társasjátékban pedig a szociális érzékei és a kommunikációs készségek fejlődnek szórakozva, vidám perceket szerezve az egész családnak.

Játékszabály: kattintson ide a letöltésért.

Méret:
22,6 x 22,6 x 4 cm
Képesség fejlesztés:
memória, vizuális készség, gondolkodás, kommunikáció
10 390 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: LUDO PARK - 4 játék_x0009_ _x0009_ _x0009__x0009__x0009__x0009_Cikkszám: DJ01698

Ajánlott életkor: 2-5 éves korig



MÁGNESES HALÁSZAT
Játékosok száma: 1 vagy több játékos
A játék tartalma: 1 horgászpálca, 16 féle állatlapka, játékdoboz alja
Helyezze az összes lapkát a dobozba az állat oldalával felfelé.
Minden játékos egymás után megpróbál "kifogni" egy állatot a mágneses halászpálcával.

MEMO
Játékosok száma: 1 vagy több
A játék tartalma: 16 db (minden állat x 2 db)
Helyezze az összes lapkát állatos felével lefelé az asztal közepére.
Az első játékos felfordít 2 választott lapkát:
• Ha a két darabnak ugyanaz az állata és a háttér színe, elnyeri a lapkákat. Ezután maga elé teszi a lapkákat, és újra fordít két lapkát.
• Ha a két lapka állatai különbözőek: mindenkinek megmutatja őket, majd visszateszi őket állatképpel lefelé fordítva ugyanazon a helyen. Ezután a következő játékos jön.
Ha az összes párt megtalálták, az a játékos aki a legtöbb lapkát gyűjtötte megnyeri a játékot.

BINGÓ
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 4 játéktábla, 16 lapka, 4 állatbábú
Minden játékos kiválaszt egy játéktáblát, amelyet maga elé helyez, és ráteszi a megfelelő állatbábút. A 16 darabot az asztal közepére lefelé helyezzük.
A legfiatalabb játékos elkezdődik és kártyát fordít:
• Ha a kiválasztott képen lévő kép egyezik a játéktábla valamelyik képével, akkor a kártyával lefedik a képet,
• Ha nem egyezik a játéktáblán található bármelyik képre, akkor visszahelyezi őket lefelé.
Ezután a következő játékos jön. A győztes az, aki először megtalálta a játéktábla összes képét.

DOBJ ÉS LÉPJ!
Játékosok száma: 2-4 játékos
Tartalom: 1 játéktábla (a doboz alja), 1 dobókocka, 4 állatbábú
A játékosok helyezzék a játéktáblát középre.
Mindenki választ egy állatot, és elhelyezi azt a kezdő mezőre.
A lejátszás az óramutató járásával megegyező irányban halad.
A legfiatalabb játékos dobja a kockát. A kocka színt jelez: a játékos a figurájával előre lép a dobott szín következő mezőjére. Ha a mező már foglalt, továbbhalad a következő, azonos színű, szabad mezőre.
Ha vakond vagy róka mezőre érkezik, előre vagy hátra mozog ugyanannak az állatnak a másik mezőjére.
Az első játékos, aki eléri a célmezőt, megnyeri a játékot.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
2 éve s kortól
Cikkszám
DJ01698
Webáruház készítés
kandh