Kártyajáték - Hazudj, ha tudsz! - Pipolo

Kártyajáték - Hazudj, ha tudsz! - Pipolo
Kártyajáték - Hazudj, ha tudsz! - Pipolo
Kártyajáték - Hazudj, ha tudsz! - Pipolo
Kártyajáték - Hazudj, ha tudsz! - Pipolo
Nagyon vicces program lehet az egész családnak ez a játék, ahol a feladat olyan pókerarccal blöffölni, hogy a többiek ne tudják kitalálni, milyen lap van a másik kezében. Ezt a csintalanságot az egész család garantáltan szeretni fogja.
Méret:
40 db kártya
Képesség fejlesztés:
gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek, figyelem
3 450 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco: PIPOLO (blöffölős)_x0009_ _x0009__x0009_ _x0009__x0009__x0009_ _x0009_ DJ05108

Ahhoz, hogy nyerj, tudni kell hidegvérrel blöffölni, .... szőrös vagy teljesen csupasz?

Ajánlott életkor:_x0009_5 évtől
Játékosok száma: _x0009_2-4 fő
Játék tartalma: _x0009_40 állatkártya: 10 "szőrös"
10 "teljesen csupasz"
10 "tollas"
10 "ruhás"
4 "joker" lap
A játék célja: _x0009__x0009_A lehető leggyorsabban megszabadulni a kártyáktól.
A játék szabálya: _x0009_Keverjük meg és osszunk ki 11 lapot minden játékosnak. A maradék lapot tegyük félre. Az első játékos megmutat egyet a kezében lévő lapok közül, felfelé fordítva és hangosan megmondja a kártya típusát (szőrös, csupasz, tollas, ruhás). A többi játékos, amikor épp rá kerül a sor, rátesz egy lapot az első kártya tetejére, de most lefelé fordítva, miközben ugyanazt ismétlik hangosan (pl. szőrös). Blöffölhetnek vagy mondhatnak igazat. Egy játékos használhat egy joker kártyát is azért, hogy átváltoztassa a kért lap típusát, de mindig lefelé fordítva a lapot (akár tényleg olyan lapot tett, akár csak el akarta hitetni, hogy az egy joker). Azután hangosan mond egy másik típust (pl. csupasz).
Ha egy játékos kételkedik egyik játékostársa őszinteségében, akkor azt mondhatja neki, hogy: "Pipolo!" akkor, amikor a játékostárs éppen leteszi a lapot. Azután az úgynevezett "hazug" lapot fel kell fordítani:
- Ha valóban blöffölt a játékos, akkor fel kell vennie a teljes paklit, ami a játékosok között van.
- Ha igazat mondott, akkor a vádló játékosnak kell felvenni az addig összegyűlt paklit.
Az a játékos, aki felveszi a paklit, teheti le a következő kérő lapot felfelé fordítva. Akkor hangosan megmondja a kártya típusát, amit tett és a játék újra kezdődik.
A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékosnak nem marad lap a kezében.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
5 éves kortól 9 éves korig
Cikkszám
DJ05108
Webáruház készítés
kandh