Társasjáték - Halraj - Kunayala

Társasjáték - Halraj - Kunayala
Társasjáték - Halraj - Kunayala
Társasjáték - Halraj - Kunayala
Társasjáték - Halraj - Kunayala
Nagyon vicces ügyességi játék, halacskákat kell gyűjteni, gyorsan kell cselekedni, mert ragadozó halak támadhatnak ránk. Az egész családnak vidám kikapcsolódás. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
4 690 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: KUNAYALA _x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009_ cikkszám: DJ08478
Életkor: _x0009__x0009_8-99 évesig
Játékosok száma: _x0009_2-4
Időtartam: _x0009__x0009_15 perc
Tartozékok: _x0009__x0009_104 kártya (64 hal, 22 korall, 8 cápa, 10 polip, 4 vaskos hal lapka)
A játék célja:_x0009__x0009_Saját színű halból legyen a legtöbb a játékban.

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.)
Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk.
A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé.

A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd.
A saját körében egy játékos:
- Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül.
- Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe.
- Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva.

Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint:
Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé.
Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő).
Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk.
-Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk.
-Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat.
Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk.
A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk.

A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint.
-1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.)
-3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben.
-1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért.
-2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintett játékos kap 2 pontot.)

Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
8 éves kortól 99 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, logikai érzék, szem- kéz-koordináció, stratégiai érzék
Cikkszám
DJ08478
Webáruház készítés
kandh