Társasjáték - Ourskipik

Társasjáték - Ourskipik
Kicsiknek, nagyoknak, felnőtteknek is jó szórakozás ez a nagyon izgalmas stratégiai játék, amiben el kell helyezni az elemek, miközben meg kell próbálni kitalálni, mi lesz az ellenfél következő lépése. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti a koncentrációt, fejleszti a kitartást, ami megalapozza, hogy később könnyebben alkalmazkodjanak a kihívásokhoz.
Méret:
21,5 x 21,5 x 4 cm
5 100 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Djeco: Camouflanimo DJ08497

Kis kerti állatbarátaink úgy döntöttek, hogy versenyeznek egyet a kertben. De ha feltűnnek a ragadozók, ügyesen álcázniuk kell magukat, nehogy csapdába essenek!

Ajánlott életkor: 3+
Játékosok száma: 2-4 fő
A doboz tartalma: 32 db lap, 4 állatfigura
A játék célja: te érj be a célba elsőként

Játékszabály: Keverjétek meg a 32 lapot. Tegyetek ki 10-et belőlük egy sorba az asztalra, képpel felfelé. Ez lesz a versenypálya. Osszatok minden játékosnak 2 lapot, amit ők vegyenek kézbe. A maradék lapokat lefordítva egy pakliba rendezzétek, a 2 legfelsőt pedig felfordítva, hogy mindenki láthassa és a pakli mellé tegyétek.



Minden játékos választ egy állat figurát és rakja a versenypálya első mezője elé. A legfiatalabb játékos kezd, a többiek pedig órajárás szerint felváltva követik.

A játékosoknak mezőről mezőre kell végigfutniuk a pályán. Ahhoz, hogy az állatunkkal a következő mezőre léphessünk, a kártya, ami kijátszunk:
- vagy a következő mezővel egyező színűnek,
- vagy a következő mezővel egyező ábrájúnak kell lennie.

Megjegyzés: egy kártyával lehetőségünk van több mezőt is előrelépni. Ameddig a kijátszott lap színe, vagy az ábrája megegyezik a következő mezőjével, addig léphet a játékos.

A már kijátszott kártyákat az adott játékban nem használhatjátok többször, tegyétek félre.

Egy játékos tovább játszhat mindaddig, amíg van a kezében olyan kártya, mely a bábuja előrelépését biztosítja. Egy körben nem kötelező minden kártyát kijátszani (akkor sem, ha ez a szabályok betartásával lehetséges lenne), a játékos dönthet úgy, hogy lapjait tartalékolja a következő körre.

A köre végén (miután kijátszotta a lapjait, vagy passzolt) a játékosnak fel kell húznia egy kártyát: vagy a pakli mellett felfordított lapokból választhat egyet, vagy a pakli tetejéről húz. Ha a két felfordított kártyából húz, a pakliból pótoljuk. Mindig két felfordított kártyának kell az asztalon lennie. A játékosoknak nem lehet 3-nál több lap a kezében. Csak akkor húzhat egy 4-ik kártyát, ha előtte egyet eldob a már nála lévők közül.

Ha a húzópakli elfogyott, a dobott lapokat keverjétek össze és képezzetek új húzópaklit.

Az a játékos nyeri a versenyt, akinek az állatkája a leghamarabb az út végére ér.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
8 éves kortól 99 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, stratégiai érzék, logikai készségek
Cikkszám
DJ08547
Webáruház készítés
kandh