Társasjáték - Elevenség - Animouv

Társasjáték -  Elevenség - Animouv
Társasjáték -  Elevenség - Animouv
Társasjáték -  Elevenség - Animouv
Társasjáték -  Elevenség - Animouv
A taktikai és stratégiai érzék elengedhetetlen ebben a játékban, ahol nem csak arra kell figyelni, hogy elérjük a célunkat, hanem arra is, hogy mindeközben ne az elenfél ,almára hajtsuk a vizet. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
6 130 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco társasjáték: ANIMOUV cikkszám: DJ08446

A stratégia játéka!
Nem olyan egyszerű úgy sort kialakítani,
hogy más malmára ne hajtsuk a vizet. Kemény stratégiát és okos lépéseket kell bevetnünk.

Ajánlott életkor: 7-99 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
A doboz tartalma: 1 tábla, 12 állat Korong, 48 feladatkártya
Játékidő: 10-20 perc
A játék célja: “Állat” kártyákat szerezni. Ehhez a játékosoknak át kell juttatniuk a korongokat a táblán, hogy ugyanazt a sort kapják, mint amit a kártyán látnak.

Előkészületek: Keverjük meg a kártyákat és adjunk minden játékosnak kettőt. Ezek mutatják, melyik állatokból kell a sort kirakni.
A megmaradt kártyákat képpel lefelé az asztal közepére tesszük egy húzópaklit alkotva.

A 12 állat korongot véletlenszerűen feltesszük a táblára.


A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd és órajárás szerint haladunk…

Amikor sorra kerülsz, léphetsz egy koronggal:
egy szabad szomszédos mezőre,
vagy
“átugorhatsz” egy vagy több másik korongot.

A korongoddal átugorhatsz 1 korongot, ha üres mező van mögötte. Egy lépés alkalmával a korongod egymás után több ugrást is elvégezhet, vagyis akár 3 másik korongot is átugorhat, ha közöttük van 1-1 üres mező. Az ugrássor végén üres mezőre kell érkezned.

Ha sikerül a kártyádon látható állatok közül hármat egy sorba állítanod, felmutatod a kártyát, majd tedd le magad elé. Ezt a kártyát megnyerted.
Ne feledjük: Az állatokat bármilyen sorrendben sorakoztathatod, de egyenes vonalban kell állniuk (hosszában, széltében, vagy átlósan), és nem lehet köztük se másik állat, se üres mező.


Ezután húzz egy új lapot, hogy megint kettő legyen a kezedben, majd jön a következő játékos.
Ha a lépésed végén egy másik játékos lapján látható sorrendet állítasz fel, annak a játékosnak nem kell megvárnia, amíg ő következik. Rögtön bemutathatja a lapját, és ezzel nyer is egy pontot. Ezután húz egy lapot, a játék pedig folytatódik.

Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki elsőként szerez nyolc kártyát.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
7 éves kortól 99 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória, stratégiai érzék, taktikai érzék
Cikkszám
DJ08446
Webáruház készítés
kandh