Kártyajáték - Összefogó - Familou

Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Kártyajáték - Összefogó - Familou
Ez avidám kártyajáték jó kikapcsolódás az egész családnak: nem bonyolult, de izgalmas, és az egész család össefogására szükség van a nyeréshez. Nagyon jó terep gyakorolni a szabályokat, az alkalmazkodást másokhoz, fejleszti a szociális készségeket.
Méret:
48 db kártya
Képesség fejlesztés:
gondolkodás, kommunikáció, szociális készségek
3 220 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály

Djeco társasjáték: FAMILOU_x0009__x0009__x0009__x0009_ Cikkszám: DJ05103

Életkor: _x0009__x0009_5-10 évesig
Játékosok száma: _x0009_2-4 fő
Tartozékok: _x0009__x0009_42 “állatcsalád” kártya + 6 “farkas” kártya

Előkészületek: A hat farkas kártyát terítsük ki, a számos oldallal felfelé.

Keverjük meg az állat kártyákat és osszunk minden játékosnak hármat.
A maradék lapokat egy húzópakliba rendezzük, amit képpel lefelé leteszünk a játékosok közé. A játékosok órajárás szerint követik egymást. Maguk között döntik el, ki kezd.

A játék során a játékosok megbeszélhetik egymással, milyen lapjaik vannak (de nem mutatják meg a lapokat). A játék célja, hogy a olyan lapokat tegyenek le, amelyek segítik a következő játékost letenni a maga lapját, így nem szakad meg a játék.

A játék menete: Amikor sorra kerülsz, tégy egy lapot az asztal közepére. Két lehetőséged van:
kezdj egy új családot, úgy, hogy leteszel egy ahhoz a családhoz tartozó lapot,
folytass egy meglévő családot; ehhez figyelembe kell venned a családban lévő lapok számsorrendjét (pl. ha egy család 4-es számú lapja van lent, csak 3-as, vagy 5-ös lappal folytathatod)
A kör végén húzz egy lapot a húzópakliból, majd jöhet a következő játékos.

Ne feledjük:
Ha egy család hatodik lapját teszed le, mondd be a család nevét, és újból te következhetsz.
Ha nem tudsz letenni egy lapot sem, fel kell fordítanod az egyik farkas kártyát (először az 1-est, aztán a 2-est, és így tovább).

Győzelem: Ha a játékosok mind a hét család hat-hat lapját letették, győztek. Ellenben, ha mind a hat farkas kártyát felfordították, akkor a farkasok győznek, a játékosok pedig elveszítik a játékot!
A játék tervezője Cyril Fay
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
5 éves kortól 10 éves korig
Cikkszám
DJ05103
Webáruház készítés
kandh