Kártyajáték - Memória - Minimatch

Kártyajáték - Memória - Minimatch
Kártyajáték - Memória - Minimatch
Kártyajáték - Memória - Minimatch
Kártyajáték - Memória - Minimatch
Ezzel a vidám kártyajátékkal felődik a gyerekek megfigyelőképessége, memóriája, és viccesen teszi próbára a helyzetfelismerő képességüket, ügyességüket.
Méret:
72 db kártya
Képesség fejlesztés:
memória, gondolkodás, gyorsaság, helyzetfelismerés, szociális készségek
5 190 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

_x0009_Djeco: MINIMATCH – megfigyelés, memória, gyorsaság _x0009_ DJ05175


Ajánlott életkor:_x0009_3-6 év
Játékosok száma: _x0009_2-5 fő
A játék tartalma: _x0009_12 nagy gyűjtőkártya sok-sok képpel,
60 db normálméretű kártya

A játék célja: _x0009_Te légy az első, akinek a kezéből elfogynak a kártyalapok!

Játékszabály: a legfiatalabb játékos kezd, a játékosok az óramutató irányával megegyezően követik egymást a játékban.
Osszatok mindenkinek 5 kártyalapot. A többi kártyát egy pakliban lefordítva tegyétek az asztal közepére.
A nagyméretű gyűjtőkártyákat is tegyétek lefordítva az asztal közepére. Ügyeljetek arra, hogyha a gyűjtőkártyákat majd felfordítjátok, azokat mindenki JÓL láthassa!
Az első játékos fordítsa fel az első gyűjtőkártyát. Most minden játékos alaposan figyeljen, hogy a kézben tartott lapjain szereplő állatok közül viszontlát-e valakit a nagy gyűjtőkártyán?
Ha van azonos állat a lapjaid és a gyűjtőkártyán ábrázolt állatok között, gyorsan csapd le az azonos kártyát! Csak az első helyes kártya lecsapása számít! Ha Te voltál a leggyorsabb és tényleg stimmel a lerakott kártya, akkor ezt a kört Te nyerted, és már egy lappal kevesebb is van a kezedben, mint a többieknek!
Mi történik, ha nem voltál elég szemfüles? Ha rossz kártyát tettél le, sajnos vissza kell azt venned és még két büntetőkártyát is kell vételezned a központi pakliból.
Ha nem te voltál az első, akkor a lerakott kártyát vissza kell tenned a kezedben tartott lapok közé. Jól figyelj, jön a következő gyűjtőkártya, most megmutathatod, hogy Te leszel a leggyorsabb!
Most a következő játékoson a sor: ő fordít meg egy új gyűjtőkártyát. Szaporán, jól figyeljetek! Van azonosság?
(A már felfordított gyűjtőkártyákat használat után csúsztassátok a gyűjtőkártya-pakli aljára, így folyamatos lesz a játék!)

Ki nyer?
A játékot az a lurkó nyeri, aki először szabadul meg a kezében tartott lapoktól.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
3 éves kortól 6 éves korig
Cikkszám
DJ05175
Webáruház készítés
kandh