Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:
MINI TRAVEL_x0009_ cikkszám: DJ05372
Djeco utazójáték: _x0009_STORY – történetszövés-emlékezet
Ajánlott életkor: _x0009_4-8 éves korig
Játékosok száma: _x0009_2-4 fő
Időtartam: _x0009__x0009_10 perc
A doboz tartalma: _x0009_60 kártya
Cél: Emlékezni egy történetre.
Játékszabály:
A kártyák karaktereket jelenítenek meg; állatokat, különböző korok közlekedési eszközeit, tárgyakat, stb. Azért vannak, hogy furcsa történeteket találjunk ki velük.
Nincsenek cselekvéskártyák, ezért a játékosoknak szabadon kell ereszteni a fantáziájukat.
A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban következnek egymás után.
A legfiatalabb játékos kezd. Húz egy kártyát, megnézi, továbbadja a következő játékosnak, majd elkezdi a történetet.
Például:
Az első játékos egy motorbiciklit ábrázoló kártyát húz és így kezdi:
„Egy motorbicikli…”
A második húz egy pilótát, és így folytatja:
„Egy pilóta motorbiciklin…”
A harmadik húz egy iglut és ezt mondja:
„Egy pilóta motorbiciklin tért vissza az iglujába…”
És így tovább…
A játékos, aki megkapja az előző játékos lapját, ellenőrzi, hogy a történet megfelelően halad. Ha bármelyik játékos összezavarja a történetet, kiesik a játékból.
A játék győztese:
Az nyer, aki utoljára tud helyesen visszaemlékezni a történetre.
MINI TRAVEL_x0009_ cikkszám: DJ05372
Djeco utazójáték: _x0009_STORY – történetszövés-emlékezet
Ajánlott életkor: _x0009_4-8 éves korig
Játékosok száma: _x0009_2-4 fő
Időtartam: _x0009__x0009_10 perc
A doboz tartalma: _x0009_60 kártya
Cél: Emlékezni egy történetre.
Játékszabály:
A kártyák karaktereket jelenítenek meg; állatokat, különböző korok közlekedési eszközeit, tárgyakat, stb. Azért vannak, hogy furcsa történeteket találjunk ki velük.
Nincsenek cselekvéskártyák, ezért a játékosoknak szabadon kell ereszteni a fantáziájukat.
A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban következnek egymás után.
A legfiatalabb játékos kezd. Húz egy kártyát, megnézi, továbbadja a következő játékosnak, majd elkezdi a történetet.
Például:
Az első játékos egy motorbiciklit ábrázoló kártyát húz és így kezdi:
„Egy motorbicikli…”
A második húz egy pilótát, és így folytatja:
„Egy pilóta motorbiciklin…”
A harmadik húz egy iglut és ezt mondja:
„Egy pilóta motorbiciklin tért vissza az iglujába…”
És így tovább…
A játékos, aki megkapja az előző játékos lapját, ellenőrzi, hogy a történet megfelelően halad. Ha bármelyik játékos összezavarja a történetet, kiesik a játékból.
A játék győztese:
Az nyer, aki utoljára tud helyesen visszaemlékezni a történetre.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
4 éves kortól 8 éves korig
Cikkszám
DJ05372