Memóriajáték - Egy kis memória - Little mémo

Memóriajáték - Egy kis memória - Little mémo
Memóriajáték - Egy kis memória - Little mémo
Memóriajáték - Egy kis memória - Little mémo
Memóriajáték - Egy kis memória - Little mémo
Gyönyörű memóriát fejlesztő társasjáték a piciknek. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
21,5 x 21,5 x 3 cm
8 260 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:

Djeco játékok a legkisebbeknek – Egy kis memória (Little mémo) DJ08552

Ajánlott életkor: 2 és fél éves kortól 5 éves korig
Játékosok száma: 2 – 4 játékos részére
Játékidő: 10 perc

A doboz tartalma: - 9 kicsi állat (lepke, katica, méh, csiga, sün, béka, teknős, szitakötő, hernyó),
- 1 doboz, mely alá az állatok elbújnak,
-15 virág és gombakép az eredményszámláláshoz

Előkészületek: tegyük a kilenc állatot az asztalra (mindenféle rendszer nélkül)

A játék menete: a játékban részt vevő gyerekek próbálják megjegyezni, melyik állat, hol található, aztán csukják be a szemüket. Egy felnőtt takarja le a dobozzal az egyik állatkát. Aztán a játékosok nyissák ki a szemüket és próbálják kitalálni, ki bújt el. Az első játékos, aki kitalálja, ki hiányzik, kiabálja be az állat nevét!
-ha a jó állatnevét mondja, akkor a felnőtt felemeli a dobozt, és előbújik a keresett állat. Ilyenkor a játékos egy jutalomkorongot kap (pipacsot vagy gombát)
-ha valaki rosszul tippel, vissza kell adnia egy már megszerzett jutalomkorongját
Ha valaki már tippelt (rosszul), akkor nem találgathat abban a játékkörben újra. A többieké a lehetőség, hogy kitalálják a megoldást.
Amint egy játékkörben a gyerekek kitalálják az elbújtatott állat nevét, új játékkör kezdődik, új takarással.
(Maguk a gyerekek is elbújtathatják az állatokat; ilyenkor játékkörönként más-más gyermek takarhat le egy állatkát)

Ki nyer? Attól függően, hogy mennyire kitartóak a gyerekek és mennyi ideig akarnak játszani:
- nyerhet az a játékos, akinek a legtöbb zsetonja van (miután már nincs több elnyerhető zseton)
- vagy nyerhet az a játékos, akinek először lesz 5 megnyert zsetonja

Játékvariáció idősebb gyerkőcöknek: a letakarás előtt az összes állat helyét megváltoztathatjuk, így nehezebb lesz meghatározni a hiányzó állatot.
Játékvariáció kisebb gyerekeknek: miután kinyitották a szemüket, az első gyerek nevezze meg a hiányzó állatot. Ha a válasza jó, újabb takarás következik. Ha nem, a tőle jobbra ülő játékos tippelhet, stb…, amíg valaki meg nem adja a jó választ.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
2 éves kortól 5 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció, memória
Cikkszám
DJ08552
Webáruház készítés
kandh