Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:
Djeco játékszabály: Topologix DJ08354
Egyszerű, de nagyszerű játék az irányok megismertetéséhez
Ajánlott életkor: 4-6 év
Játékosok: 1 fő gyermek és 1 fő felnőtt
A doboz tatalma: 1 válasz-tábla, 5 állatfigura, 24 duplaoldalas kártya
A játék célja: az állatok helyzetének pontos meghatározása a képeken látható tárgyakhoz viszonyítva
A játék előkészülete: Tegyük a táblát a gyermek elé, és győződjünk meg arról, hogy érti az azon látható jelöléseket: rajta (tetején), alatt, előtt, mögött, benne
Nevezzük meg a tereptárgyakat: kő, fa, ház, vödör, gyilkos galóca (mérges gomba)
Legvégül ismételjük el a gyerekkel az állatok neveit: medve, macska, béka, madár, egér (szimbólumok, képek az idegennyelvű leírásban)
A játék menete: a 24 kártyán a válasz-tábla jelöléseinek megfelelően vannak elhelyezve az állatok. A képen látható példán: a macska a házban van
az egér a gombán áll
a medve a fa előtt áll
a béka a vödörben van
a madár a fa lombjában van
Kérjük meg a gyermeket, hogy a táblára tegye fel az állatokat a szerint, amit a képen lát.
Kérjük meg a gyermeket, hogy húzzon egy kártyát. Határozza meg az állatok helyét az alábbi kérdések segítségével:
-Hol a mackó?
-Hol van a macska?
-Hol van a madár?
-Hol van a béka?
-Hol van az egér?
A játékban részt vevő gyermek válaszoljon a képek alapján a feltett kérdésekre, és amikor már biztos a válasz-tábla szimbólumaiban, tegye be az állat-korongokat a megfelelő helyre.
A helyes megoldás a kártya hátoldalán található, ezt kell összehasonlítani a gyermek táblájával.
Jó játékot!
Djeco játékszabály: Topologix DJ08354
Egyszerű, de nagyszerű játék az irányok megismertetéséhez
Ajánlott életkor: 4-6 év
Játékosok: 1 fő gyermek és 1 fő felnőtt
A doboz tatalma: 1 válasz-tábla, 5 állatfigura, 24 duplaoldalas kártya
A játék célja: az állatok helyzetének pontos meghatározása a képeken látható tárgyakhoz viszonyítva
A játék előkészülete: Tegyük a táblát a gyermek elé, és győződjünk meg arról, hogy érti az azon látható jelöléseket: rajta (tetején), alatt, előtt, mögött, benne
Nevezzük meg a tereptárgyakat: kő, fa, ház, vödör, gyilkos galóca (mérges gomba)
Legvégül ismételjük el a gyerekkel az állatok neveit: medve, macska, béka, madár, egér (szimbólumok, képek az idegennyelvű leírásban)
A játék menete: a 24 kártyán a válasz-tábla jelöléseinek megfelelően vannak elhelyezve az állatok. A képen látható példán: a macska a házban van
az egér a gombán áll
a medve a fa előtt áll
a béka a vödörben van
a madár a fa lombjában van
Kérjük meg a gyermeket, hogy a táblára tegye fel az állatokat a szerint, amit a képen lát.
Kérjük meg a gyermeket, hogy húzzon egy kártyát. Határozza meg az állatok helyét az alábbi kérdések segítségével:
-Hol a mackó?
-Hol van a macska?
-Hol van a madár?
-Hol van a béka?
-Hol van az egér?
A játékban részt vevő gyermek válaszoljon a képek alapján a feltett kérdésekre, és amikor már biztos a válasz-tábla szimbólumaiban, tegye be az állat-korongokat a megfelelő helyre.
A helyes megoldás a kártya hátoldalán található, ezt kell összehasonlítani a gyermek táblájával.
Jó játékot!
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
4 éves kortól 6 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, vizuális készségek, kommunikáció, szociális készségek
Cikkszám
DJ08354