Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály
Djeco társasjáték: FAMILOU Cikkszám: DJ05103
Életkor: 5-10 évesig
Játékosok száma: 2-4 fő
Tartozékok: 42 “állatcsalád” kártya + 6 “farkas” kártya
Előkészületek: A hat farkas kártyát terítsük ki, a számos oldallal felfelé.
Keverjük meg az állat kártyákat és osszunk minden játékosnak hármat.
A maradék lapokat egy húzópakliba rendezzük, amit képpel lefelé leteszünk a játékosok közé. A játékosok órajárás szerint követik egymást. Maguk között döntik el, ki kezd.
A játék során a játékosok megbeszélhetik egymással, milyen lapjaik vannak (de nem mutatják meg a lapokat). A játék célja, hogy a olyan lapokat tegyenek le, amelyek segítik a következő játékost letenni a maga lapját, így nem szakad meg a játék.
A játék menete: Amikor sorra kerülsz, tégy egy lapot az asztal közepére. Két lehetőséged van:
kezdj egy új családot, úgy, hogy leteszel egy ahhoz a családhoz tartozó lapot,
folytass egy meglévő családot; ehhez figyelembe kell venned a családban lévő lapok számsorrendjét (pl. ha egy család 4-es számú lapja van lent, csak 3-as, vagy 5-ös lappal folytathatod)
A kör végén húzz egy lapot a húzópakliból, majd jöhet a következő játékos.
Ne feledjük:
Ha egy család hatodik lapját teszed le, mondd be a család nevét, és újból te következhetsz.
Ha nem tudsz letenni egy lapot sem, fel kell fordítanod az egyik farkas kártyát (először az 1-est, aztán a 2-est, és így tovább).
Győzelem: Ha a játékosok mind a hét család hat-hat lapját letették, győztek. Ellenben, ha mind a hat farkas kártyát felfordították, akkor a farkasok győznek, a játékosok pedig elveszítik a játékot!
A játék tervezője Cyril Fay
Djeco társasjáték: FAMILOU Cikkszám: DJ05103
Életkor: 5-10 évesig
Játékosok száma: 2-4 fő
Tartozékok: 42 “állatcsalád” kártya + 6 “farkas” kártya
Előkészületek: A hat farkas kártyát terítsük ki, a számos oldallal felfelé.
Keverjük meg az állat kártyákat és osszunk minden játékosnak hármat.
A maradék lapokat egy húzópakliba rendezzük, amit képpel lefelé leteszünk a játékosok közé. A játékosok órajárás szerint követik egymást. Maguk között döntik el, ki kezd.
A játék során a játékosok megbeszélhetik egymással, milyen lapjaik vannak (de nem mutatják meg a lapokat). A játék célja, hogy a olyan lapokat tegyenek le, amelyek segítik a következő játékost letenni a maga lapját, így nem szakad meg a játék.
A játék menete: Amikor sorra kerülsz, tégy egy lapot az asztal közepére. Két lehetőséged van:
kezdj egy új családot, úgy, hogy leteszel egy ahhoz a családhoz tartozó lapot,
folytass egy meglévő családot; ehhez figyelembe kell venned a családban lévő lapok számsorrendjét (pl. ha egy család 4-es számú lapja van lent, csak 3-as, vagy 5-ös lappal folytathatod)
A kör végén húzz egy lapot a húzópakliból, majd jöhet a következő játékos.
Ne feledjük:
Ha egy család hatodik lapját teszed le, mondd be a család nevét, és újból te következhetsz.
Ha nem tudsz letenni egy lapot sem, fel kell fordítanod az egyik farkas kártyát (először az 1-est, aztán a 2-est, és így tovább).
Győzelem: Ha a játékosok mind a hét család hat-hat lapját letették, győztek. Ellenben, ha mind a hat farkas kártyát felfordították, akkor a farkasok győznek, a játékosok pedig elveszítik a játékot!
A játék tervezője Cyril Fay
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
5 éves kortól 10 éves korig
Cikkszám
DJ05103