Társasjáték - Piramisépítő - Tulum

Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Társasjáték -  Piramisépítő - Tulum
Ehhez a piramis építő játékhoz kell egy kis szerencse és fejtörés is. A társasjátékok komplex fejlesztő hatása lehetőséget biztosít arra, hogy játékos helyzetben ügyesedjenek, okosodjanak a gyerekek. Segíti őket a koncentrációban, fejleszti a kitartást, ami megalapozza hogy később is tudjanak alkalmazkodni a nehézségekhez.
Méret:
30 x 28 x 4 cm
8 690 Ft
Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:



Djeco társasjáték: Tulum Cikkszám: DJ08400

Ajánlott életkor: 5-10 éves korig
Játékosok száma: 2 – 4 fő
A játék tartalma: 4 játéktábla, 84 lapka, 6 dobókocka
A játék célja: Légy te az első, aki bebefejezi a piramisát.

A játék előkészítése: Minden játékos tegyen maga elé egy játéktáblát. A dobókockákat és a lapkákat az asztal közepére helyezzék el.

Játék menete: A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik. A játékosok egymás után dobnak a kockákkal és megpróbálják elhelyezni a lapkákat a táblájukon a következők szerint.

Minden kockadobás több fázist foglal magában:
1.dobás a 6 kockával,
2.2. lapkák elhelyezése a táblán a kocka dobás eredményétől függően (ha lehetséges),
3.3. választás két lehetőség közül: megállás ezen a ponton, vagy a kockadobás folytatása.

1 - A kockák dobása:
A soron következő játékos dob a kockákkal, és megpróbál elhelyezni lapkákat a tábláján.

2 – A lapkák elhelyezésének a feltételei:
- a letehető lapkával megegyező színt kell dobni legalább az egyik kockával,
- lehetővé kell tenni, hogy ezt a lapkát a táblán elhelyezze.

A lapkák elhelyezésének feltételei:
- minden színes lapkát a színsor megegyező színű sorára kell helyezni,
- egy lapkát csak az alatta lévő soron, két másik lapka tetejére lehet elhelyezni.
(A kivétel az alsó sor, ahol a blokkokat közvetlenül a piramis alapra kell helyezni.)


Fontos: a lapkákat a fehér kör jelölésű oldalával kell felhelyezni a táblára, amíg a játékos a kockadobást folytatja. Addig folytathatja a dobást, amíg tud azonos színű lapkát elhelyezni a tábláján és az összes kockáját fel nem használta. Ha nem tud lapkát felhelyezni a táblára egy dobás után, akkor a fehér korong jelölésű lapkáit vissza kell tennie középre.
Ha úgy dönt, hogy nem dob tovább, (vagy felhasználta a kockáit), akkor megfordítja a jelölt lapkákat és azokat már nem veszítheti el. A következő játékos dob.

3 – Választás két lehetőség közül:
Ha legalább egy blokkot elhelyez a piramison (a fehér ponttal megjelenítve), akkor dönthet úgy, hogy abbahagyja a játszást, "rögzíti" a lapkákat, vagy tovább játszik.
● Úgy dönt, hogy abbahagyja a játékot: fordítsa át az összes fordulóban lévő lapkákat, úgy hogy
az egyszínű felüket mutassák. Ezeket a lapkákat "rögzíti", és nem fenyegeti a veszély, hogy elveszíti őket a következő fordulóban.
● Úgy dönt, hogy folytatja a játékot: tegye félre azokat a kockákat, amelyeket már felhasznált arra, hogy lapkát helyezzen fel a táblára, utána dobjon a maradék kockákkal újra.
Addig Dobhat a még fel nem használt kockákkal újra, amíg lapkákat tud elhelyezni a táblán. De ha az egyik dobókockával sem tud lapkát elhelyezni, akkor elveszíti az összes lapkát, amit az adott forduló alatt helyezett el a tábláján (ezeken a lapkákon fehér kör látható).
A következő játékos folytatja a játékot.

A nyertes: Az a játékos nyeri a játékot, aki elsőként fejezi be a piramisát.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
5 éves kortól 10 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08400
Webáruház készítés
kandh