Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:
Djeco társasjáték: HOP! HOP! HOP! Cikkszám: DJ08408
Az együttműködés játéka, melyben mindenki a szél ellen játszik.
A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba, mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba?
Életkor: 4 éves kortól
Játékosok száma: min. 2 fő
A játék időtartama: 15 perc
A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat.
A játék tartalma: 4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem (a híd pillérjei), 1 fa bot, 1 pásztorlány, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka
A játék előkészülete:
- tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben:
hegyvidék - vidéki út - folyó - falusi udvar
- a hegyvidék táblára állítsuk fel a bábúkat (pásztorlány, juhok, kutya)
- a folyóra építsük fel a hidat,
- az udvaron állítsuk fel a karámot.
A játék menete: A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladjunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával.
Hegy: tedd a kiválasztott bábút a hegyről a vidéki útra.
Virág: vidd a kiválasztott bábút a vidéki útról a hídhoz.
Híd: vidd a kiválasztott bábút a hídról a karámhoz.
Nap: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.
Dupla juh: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.
Szél: vedd el a híd egyik pillérét a fa bottal. (Ügyesesen válassz, hogy a híd minél tovább ellenálljon a szélnek)
Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor, és a kutya mindig hátul zárja a sort.
A játék vége: A játékosok akkor nyernek, ha minden bábut eljuttatnak a karámba, mielőtt a szél elvinné hidat.
Másrészről, ha összedől a híd mielőtt minden bábú bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít.
Djeco társasjáték: HOP! HOP! HOP! Cikkszám: DJ08408
Az együttműködés játéka, melyben mindenki a szél ellen játszik.
A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba, mielőtt a szél elviszi a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba?
Életkor: 4 éves kortól
Játékosok száma: min. 2 fő
A játék időtartama: 15 perc
A játék célja: A karámhoz vinni a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél elviszi a hidat.
A játék tartalma: 4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem (a híd pillérjei), 1 fa bot, 1 pásztorlány, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka
A játék előkészülete:
- tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben:
hegyvidék - vidéki út - folyó - falusi udvar
- a hegyvidék táblára állítsuk fel a bábúkat (pásztorlány, juhok, kutya)
- a folyóra építsük fel a hidat,
- az udvaron állítsuk fel a karámot.
A játék menete: A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladjunk. A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával.
Hegy: tedd a kiválasztott bábút a hegyről a vidéki útra.
Virág: vidd a kiválasztott bábút a vidéki útról a hídhoz.
Híd: vidd a kiválasztott bábút a hídról a karámhoz.
Nap: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.
Dupla juh: vidd a kiválasztott bábút a következő táblára.
Szél: vedd el a híd egyik pillérét a fa bottal. (Ügyesesen válassz, hogy a híd minél tovább ellenálljon a szélnek)
Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor, és a kutya mindig hátul zárja a sort.
A játék vége: A játékosok akkor nyernek, ha minden bábut eljuttatnak a karámba, mielőtt a szél elvinné hidat.
Másrészről, ha összedől a híd mielőtt minden bábú bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
4 éves kortól 8 éves korig
Milyen képességeket fejleszt?
figyelem, interaktivitás, szociális készségek, kommunikáció
Cikkszám
DJ08408